Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України містить іншу назву предмету закупівлі та у ній відсутній транспорт для перевезення сміття; в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів графа «назва об’єкту» містить інформацію, яка не відповідає встановленим у Тендерній документації вимогам; проект договору надано не у повному обсязі; документи, завантажені у наступних файлах, містять не точну назву предмету закупівлі, зокрема: файл «12. Календарний графік..pdf»; «25.1.Договірна ціна.pdf»; «25. Розрахунки.pdf»; «11. Кошторис..pdf»; копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить не всі сторінки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1.1 та 3.1 Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації; Додаток 6 до Тендерної документації; пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» розділу I Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку про наявність обладнання, що відповідає локальному кошторису на будівельні роботи та предмету закупівлі; виправлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; проект договору у повному обсязі; документи, завантажені у файлах «12. Календарний графік..pdf»; «25.1.Договірна ціна.pdf»; «25. Розрахунки.pdf»; «11. Кошторис..pdf» з чіткою назвою предмету закупівлі; копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в повному обсязі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.