Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (код ДК 021-1815: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 послуга Місце надання послуг: Територія Гірської сільської ради (села: Гора, Мартусівка, Ревне, Затишне) Бориспільського району, Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3 023 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.07.2024 00:00 7) умови оплати: протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від очікуваної вартості закупівлі. 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 023 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 230,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 44094449 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Коссаковська |
| Телефон: | +380982371124 |
| E-mail: | ukb.gora@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08324, Україна, Київська область,с. Гора, вул. Центральна, 5 |
1 |
Протокол № __ уповноваженої особи – Коссаковської А.С., відповідальної за організацію та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області с. Гора 06.08.2024 Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, відповідно до п.43 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-16-006828-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником КП "Горянин" Гірської сільської ради у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника КП "Горянин" Гірської сільської ради: 1) Відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції Довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання двох договорів надання послуг, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2023 по 2024 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку, яка містить не повну інформацію та невідповідність інформації, що вимагалась згідно з Додатком 2 тендерної документації. В довідці зазначено Договір № 133 від 31 серпня 2023 року, Послуги з санітарної та формувальної обрізки дерев, розпилу деревини із збиранням гілля в с. Мартусівка, Бориспільського району Київської області (код за ДК 021:2015- 77340000-5 підрізання дерев і живих огорож). Предмет закупівлі завжди визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015. Предметом закупівлі, оголошеної Замовником, UA-2024-07-16-006828-a є Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (код за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень). Предмет закупівлі UA-2024-07-16-006828-a (код за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) не є аналогічним предмету закупівлі Договору № 133 від 31 серпня 2023 року Послуги з санітарної та формувальної обрізки дерев, розпилу деревини із збиранням гілля в с. Мартусівка, Бориспільського району Київської області (код за ДК 021:2015- 77340000-5 підрізання дерев і живих огорож), зазначеному в довідці № 261/6 від 22 липня 2024 року, що була подана Учасником КП "Горянин" Гірської сільської ради у складі своєї тендерної пропозиції. Також у довідці № 261/6 від 22 липня 2024 року не було зазначено адреси та контактних даних замовника, що вимагалося п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання двох договорів надання послуг, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2023 по 2024 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Зважаючи на наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: а саме помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі відповідно п.43 Особливостей; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей Учаснику КП "Горянин" Гірської сільської ради https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-16-006828-a Уповноважена особа Коссаковська А.С.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.