Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 228 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 140,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Вільнянської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04526963 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vilnyanska.gromada.org.ua |
Контактна особа: | Тилик Катерина |
Телефон: | +380614341484 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 70002, Україна, Запорізька область,місто ВІльнянськ, вул.Бочарова, 4 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради 16.07.2024 р. № 16.07.1 м. Вільнянськ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 №08.07.3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з утримання парків (викошування травостою, газонів, знесення самосійних дерев (порослі) та інше)». Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (77313000-7 Послуги з утримання парків), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-08-005277-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1.Фізична особа-підприємець Воротнік Олександр Олександрович (2630713313); Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Воротнік О.О. виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції , подання яких передбачалося тендерною документацією: №з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником в складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію, оформлену відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Інформація надана не в повному обсязі (п.5, п.9, п.11, п.12 ) Пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Надати тендерну пропозицію, оформлену відповідно додатку 1 до тендерної документації. Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією та розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 16.07.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ФОП Воротнік О.О. з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ФОП Воротнік О.О. Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради _______________ Катерина ТИЛИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.