Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 370 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 13555047 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Євтух |
| Телефон: | +380936109392 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,Житомир, пр.Кавалерійський, 13 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей; Відстуність листа/довідки відповідного змісту в довільній формі щодо підтвердження статусу та повноважень особи на підписання договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Розділ "Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи" Додатку 1 до ТД, пункт 3. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Лист/довідка відповідного змісту в довільній формі щодо підтвердження статусу та повноважень особи на підписання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.