Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 228 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 140,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Вільнянської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04526963 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vilnyanska.gromada.org.ua |
Контактна особа: | Тилик Катерина |
Телефон: | +380614341484 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 70002, Україна, Запорізька область,місто ВІльнянськ, вул.Бочарова, 4 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник порушено строки розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та не опубліковано повідомлення про намір укласти договір у строки передбачені чинним законодавством.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 08-07-2024, 13:59 по 19-07-2024, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради 01.07.2024 р. № 01.07.1 м. Вільнянськ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 14.06.2024 №14.06.3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з утримання парків (викошування травостою, газонів, знесення самосійних дерев (порослі) та інше)». Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (77313000-7 Послуги з утримання парків), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-06-14-004094-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1.Фізична особа-підприємець Воротнік Олександр Олександрович (2630713313); Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Воротнік О.О. виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції , подання яких передбачалося тендерною документацією: №з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником в складі тендерної пропозиції надано розрахунок ціни до тендерної пропозиції не в повному обсязі. Пункт 7 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Надати розрахунок ціни до тендерної документації. Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією та розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 01.07.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ФОП Воротнік О.О. з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ФОП Воротнік О.О. Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради _______________ Катерина ТИЛИК
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради 26.06.2024 р. № 26.06.1 м. Вільнянськ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 14.06.2024 №14.06.3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з утримання парків (викошування травостою, газонів, знесення самосійних дерев (порослі) та інше)». Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (77313000-7 Послуги з утримання парків), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-06-14-004094-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1.Товариство з обмеженою відповідальністю «Скалекс сервіс» (код ЄДРПОУ 41882205); Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Скалекс сервіс» виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції , подання яких передбачалося тендерною документацією: №з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Пункт 8 Розділу ІІІ. Тендерної документації. Надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 2 В формі тендерної пропозиції не зазначено строки оплати відповідно до вимог тендерної документації. Підпункт 2.2. Розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації та пункт 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації. Надати тендерну пропозицію, оформлену відповідно до додатку 1 до тендерної документації; 4 Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію щодо наявності газонокосарок в кількості 2-х штук. Абзац 3 підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Надати інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази: обов’язкова наявність газонокосарок (не менше 4-х), кущоріза (не менше 1-го). 5 Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано довідку встановленої форми та аналогічний за предметом закупівлі договір. Інформація яка визначена в довідці не відповідає даним аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: предмет закупівлі, строки виконання договору та сума договору. Також учасник в складі тендерної пропозиції надано акти приймання передачі виконаних робіт (наданих послуг) на суму не відповідну аналогічному за предметом закупівлі договору. Аналогічний за предметом закупівлі договір не містить інформації щодо банківських реквізитів замовника. Пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації. Довідку встановленої форми на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.2. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори). 6 Учасником в складі тендерної пропозиції надано розрахунок ціни до тендерної пропозиції , який не містить інформації щодо середньомісячної заробітної плати на 1 робітника (Пояснювальна записка). Пункт 7 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Надати розрахунок ціни до тендерної документації в повному обсязі. 7 Учасник в складі тендерної пропозиції не надав пояснення причин не подання документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців. Примітки Додатку 2 до тендерної документації. Надати пояснення причин не подання документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців. Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією та розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 26.06.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ «Скалекс сервіс» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ «Скалекс сервіс». Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради _______________ Катерина ТИЛИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.