Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 707 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 535,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: у довідці про субпідрядника не в повній мірі надано інформацію про суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника (відсутній номер телефону); в наданому проекті договору пункт 4.2 не відповідає тексту проекту договору вказаному в Тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 4, 6 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку про субпідрядника, що містить повну інформацію про суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника; проект договору що відповідатиме вимогам Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.