Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 992 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 960,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасником зазначено три виконаних об’єкти, проте в підтвердження не надано жодного аналогічного договору; відсутня довідка про субпідрядника, передбачена реєстром документів тендерної пропозиції учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.1. Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації; Додаток 4 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з урахуванням вимог тендерної документації; довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.