Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 070 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Перелік виявлених невідповідностей: в інформаційній довідці наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) зазначено 3 працівників, проте розрахунок витрат на відрядження здійснено на 8 працівників у сумі 363 300,80 грн, які закладено в розрахунок договірної ціни; в інформаційній довідці наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання зазначених у Тендерній документації послуг; довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах містить пункт 10 викладений у старій редакції Постанови №1178. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6.3 Тендерної документації згідно з яким «До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни», зокрема пункт 6.3.5 «Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни)»; пункт 2 Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації; абзац 4 пункту 1 Розділу III Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання зазначених у Тендерній документації послуг; довідку (у довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (у чинній редакції).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.