Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 11 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 55,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Мороз |
Телефон: | +380980344537 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
0 |
1. Відповідно до розділу 4.12. Додатку 3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати гарантійний лист Додаток 6. Учасником надано Додатку 6 до тендерної документації, але не зазначено щодо: громадянства Ісламської Республіки Іран; проживання в Ісламської Республіки Іран; юридичної особи, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичної особи, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичної особи, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран; юридичної особи, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Учаснику необхідно надати Додаток 6 до тендерної документації, з урахуванням вищевикладеного.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.