Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 440 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04379924 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Залевська Валентина Олександрівна |
| Телефон: | +380486121043 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67900, Україна, Одеська область,смт Окни, вул. Незалежності, 2 |
0 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: КП «Красноокнянський комунальник» у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі не надав довідку про згоду із вимогами та умовами Технічного завдання. Для підтвердження виконання Учасник процедури закупівлі повинен надати підписане Технічне завдання, як підтвердження згоди з об’ємами та умовами надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.