Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 347 721,06 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 740,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горобченко Валерій Вікторович |
Телефон: | 380456399482 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
1 |
1. У відповідності до пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником закупівлі відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. При цьому у довідці має бути зазначена вся техніка/обладнання відповідно до підсумкової відомості ресурсів. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність у власності та/або користуванні (оренда/договір про надання послуг, тощо) учасника: - Автовишки висотою підйому не менше 18 м – не менше 1 шт.; - Бортового вантажного автомобіля або самоскида або трактора з причіпом – не менше 1 шт.; - Навісного подрібнювача пнів – не менше 1 шт.. Крім того у складі тендерної пропозиції Учасник має надати скановані копії* свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Також у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). Згідно примітки до додатку 1 тендерної документації під сканованою копією* розуміється: Кольорова сканована копія виготовлена з оригіналу документу/ або копії документу засвідченої Учасником у відповідності до вимог типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади № 55 від 17 січня 2018 року На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № 204 від 27.02.2024 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При цьому підсумкова відомість ресурсів, наявна у складі тендерної пропозиції, містить інформацію про те, що під час надання послуг з видалення дерев та догляду за деревами у м. Біла Церква Київської області (Центральна частина міста) на 2024 рік (код ДК 21:2015 – 77210000-5 – лісозаготівельні послуги) Учасник буде використовувати навантажувач, інформація про який відсутня в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Довідка № 204 від 27.02.2024 року містить інформацію про використання Учасником на правах спеціалізованого вантажного автопідйомника на базі автомобіля ЗИЛ 130. На підтвердження чого Учасник приєднав до тендерної пропозиції скановану копію договору оренди № 01/02-23 від 01.02.2023 року та копію свідоцтва про реєстрацію серії СХК № 972209 автомобіля ЗИЛ-130. При цьому під час оформлення сканованої копії зазначеного документа не дотримано вимог тендерної документації, а саме вимог примітки до додатку 1 тендерної документації, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. 2. У відповідності до пункту 2 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником закупівлі відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. При цьому у відповідності до примітки ** до пункту 2 додатку 1 - ** Найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) вказується для працівників, які мають вищу освіту. До тендерної пропозиції додаються скановані копії дипломів працівників, які мають вищу освіту. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № 201 від 27.02.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у якій міститься інформація про наявність в Учасника трудових правовідносин із Галь Олександром Григоровичем, який перебуває на посаді Інженера з охорони праці та має освіту молодшого спеціаліста (вища освіта у відповідності до ЗУ «Про вищу освіту в Україні»), отриману у Київському училищі МВС за спеціальністю правознавство. Водночас диплом про вищу освіту працівник Галь О.Г. відсутній у тендерній пропозиції Учасника, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Крім того згідно пункту 2 додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника має бути надано скановані копії чинних посвідчень та/або протоколів (виписки з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на керівника, а саме: - НПАОП 0.00-1.15-07; - НПАОП 0.00-1.71-13; - НПАОП 02.0-1.08-95. В супереч вимогам тендерної документації в тендерній пропозиції Учасника відсутнє підтвердження (скановані копії чинних посвідчень та/або протоколів (виписки з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження керівником Учасника навчань з питань охорони праці згідно з НПАОП 0.00-1.15-07; - НПАОП 0.00-1.71-13; - НПАОП 02.0-1.08-95, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. 3. У відповідності до пункту 3 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником закупівлі відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Крім того до тендерної пропозиції Учасника мають бути приєднані скановані копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт по зазначеним у довідці договорах, а також сканований оригінал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента та адресованого уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон). На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку № 202 від 27.02.2024 року про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у якій наявна інформація про виконання Учасником договору № 511/2023 від 26.04.2023 року та Додаткової угоди 01 до договору № 1186/2023 від 17.10.2023 року. При цьому всупереч вимогам тендерної документації лист-відгук, що свідчить про належне виконання договору № 511/2023 від 26.04.2023 року, адресовано ПП «ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ СТАНДАРТ ПЛЮС», а не уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Крім того додаткова угода 01 до договору № 1186/2023 від 17.10.2023 року є лише невід’ємною частиною договору № 1186/2023 від 04.08.2023 року, а не самим договором. Тому в тендерній пропозиції Учасника мають бути наявним сканована копія Договору 1186/2023 від 04.08.2023 року, скановані копії усіх додатків та додаткових угод до нього, сканована копія акту виконаних робіт та листа-відгуку, від контрагента за договором. В супереч вимогам тендерної документації сканована копія Договору 1186/2023 від 04.08.2023 року, як і всі додатки до нього, а також лист-відгук про виконання договору відсутні у тендерній пропозиції Учасника, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - оновленої довідки про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій буде зазначена вся техніка, що буде використовуватися під час надання послуг з видалення дерев та догляду за деревами у м. Біла Церква Київської області (Центральна частина міста) на 2024 рік, відповідно до підсумкової відомості ресурсів, а також документів, що підтверджують право власності та/або користування такою матеріально-технічною базою; - оновлену скановану копію свідоцтва серії СХК 972209 про реєстрацію автомобіля ЗИЛ-130, оформлену у відповідності до вимог тендерної документації (примітка до додатку 1 тендерної документації); - диплому про вищу освіту працівника Галь О.Г.; - скановані копії чинних посвідчень та/або протоколів (виписки з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження керівником Учасника навчань з питань охорони праці згідно з НПАОП 0.00-1.15-07; - НПАОП 0.00-1.71-13; - НПАОП 02.0-1.08-95; - оновленої довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (договорів) із зазначенням відомостей про виконані договори, оформленої у відповідності до вимог пункту 3 тендерної документації; - оновленого листа-відгука від контрагента за договором № 511/2023 від 26.04.2023 року, оформлений у відповідності до вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації - договору № 1186/2023 від 04.08.2023 року з усіма додатками та додатковими угодами до нього; - листа-відгуку, від контрагента за договором № 1186/2023 від 04.08.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.