Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 24013674 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон: | 380542700597 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, вул. Британська, буд.21 |
1 |
Замовником під час розгляду документів тендерної пропозиції КП "ЧИСТЕ МІСТО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: На вимогу п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати стосовно кожного працівника, зазначеного в Формі 2 - для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду та копії трудових книжок. Відповідно до Наказу від 31.01.2023 №4-к Новік Олександр Сергійович переведений з посади сторожа на посаду робітника з благоустрою на умовах суміщення (10%). Проте, в Інформаційні довідці №01-09/43 від 19.01.2024 такий працівник зазначений, як майстер з озеленення та не зазначений, як сумісник, а тому ВИМАГАЮ: привести у відповідність інформацію/документи стосовно працівника КП "ЧИСТЕ МІСТО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Новіка Олександра Сергійовича .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.