Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voz.gov.ua |
| Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
| Телефон: | +380513432134 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
1 |
За рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024р. №7 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги із знесення, формування крони, санітарної обрізки дерев та корчуванню пнів по Територіальній громаді м. Вознесенськ Миколаївської області” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-10-002251-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) Комунальне підприємство "Тепло-Сервіс" Вознесенської міської ради. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунальне підприємство "Тепло-Сервіс" Вознесенської міської ради виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано вищевказаної довідки в довільній формі або підтверджуючих документів щодо вжиття заходів для доведення своєї надійності в разі перебування учасника в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про призначення на роботу/інший документ). Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши документи, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиціям 6,7,9 та 10 Довідки про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №24 від 12.01.2024р., а саме: Бельфер Дмитро Олександрович (не надано Наказ №47-к від 14.04.2023р.), Логвін Юрій Володимирович (не надано Наказ №47-к від 14.04.2023р.), Калашинський Олександр Сергійович (надано завірену копію Наказу №50-к від 30.09.2022р., однак дата самого Наказу не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – 03.04.2023р., а в Наказі - 30.09.2022р.), Догарєв Юрій Олександрович (надано завірену копію Наказу №37-к від 15.06.2023р., однак посада в тексті Наказу не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Водій самоскида, а в тексті Наказу – Водій автотранспортних засобів 3-го класу у відділ Благоустрою). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації; - Підпункт 1.2.2. Пункту 1.2 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі; - документи, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиціям 6,7,9 та 10 Довідки про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №24 від 12.01.2024р., а саме: Бельфер Дмитро Олександрович (не надано Наказ №47-к від 14.04.2023р.), Логвін Юрій Володимирович (не надано Наказ №47-к від 14.04.2023р.), Калашинський Олександр Сергійович (надано завірену копію Наказу №50-к від 30.09.2022р., однак дата самого Наказу не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – 03.04.2023р., а в Наказі - 30.09.2022р.), Догарєв Юрій Олександрович (надано завірену копію Наказу №37-к від 15.06.2023р., однак посада в тексті Наказу не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Водій самоскида, а в тексті Наказу – Водій автотранспортних засобів 3-го класу у відділ Благоустрою). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 18 січня 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.