Період оскарження умов закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Закупівля на 2024 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 636 333,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 185,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горобченко Валерій Вікторович |
| Телефон: | 380456399482 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
5 |
У відповідності до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, скановані копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт, сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання вимог тендерної документації Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку № 8т від 28.12.2023, скановану копію договору № 4/2022 від 06.01.2022 року про надання послуг з комплексного утримання території алеї по бульвару Олександрійський у м. Біла Церква Київської області на 2022 рік (код ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), а також лист-відгук № 19 від 04.01.2024 року вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. При цьому лист відгук містить інформацію про укладені Сторонами у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі додаткові угоди № 1 від 08.04.2022 та № 2 від 12.12.2022 року до договору № 4/2022 від 06.01.2022 року, та які є невід’ємними частинами договору після їх підписання. Водночас тендерна пропозиція Учасника не містить сканованих копій додаткових угод № 1 від 08.04.2022 та № 2 від 12.12.2022 року до договору № 4/2022 від 06.01.2022 року. Тобто можна стверджувати, що договір № 4/2022 від 06.01.2022 року надано Учасником у складі тендерної пропозиції не у повному, що є невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції сканованих копій додаткових угод № 1 від 08.04.2022 та № 2 від 12.12.2022 року до договору № 4/2022 від 06.01.2022 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.