Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 590 980,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 185 909,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Труфіна |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ЧМКВ «Трест зеленого господарства та протизсувних робіт» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником для підтвердження кваліфікації працівників надано Інформаційну довідку від 28.12.2023 №01-03/901, в якій зазначено посади працівників, як озеленювачі: Дубець Олена Миколаївна, однак в наданому Наказі №24-к від 01.03.2007р. зазначено посаду робітниця по 3-му розряду в бригаду розсадника по вирощуванню декоративних рослин; Мандрабура Куліна Миколаївна - Наказ №97-к від 25.07.2008р. – робітниця з благоустрою по 2-му розряду; Горшовський Михайло Дмитрович - Наказ №125-к від 01.07.2013р. – робітник з благоустрою скверів; Яблонська Іванна Василівна - Наказ №138-к від 18.08.2017 р. – прибиральник; Кивирига Галина Петрівна - Наказ №154-к від 21.09.2016р. - прибиральник території; Болбока Олег Васильович - Наказ №141-к від 24.09.2021р. - прибиральник території; Мандрик Світлана Олексіївна - Наказ № 66-к від 17.03.2015р. - робітник з благоустрою. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1.Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.