Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 20130489 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
| Контактна особа: | Руслан Вашека |
| Телефон: | +380335261742, +380678459890 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
1 |
Шановний Учасник, під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. У зв’язку з чим, просимо привести у відповідність функціональну характеристику техніки за формою визначеною в пункті 1 додатку 1 тендерної документації відповідно до представлених свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та документів підтвердження власного права користування механізмами та/або обладнанням.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.