Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 227,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25675957 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гойник Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | +380365632219 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 35600, Україна, Рівненська область,Дубно, вул.Замкова |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-11-15-011896-a» на закупівлю: “Послуги з видалення дерев за ДК 021:2015-77210000-5 Лісозаготівельні послуги; відповідний код 77211300-5 Послуги з видалення дерев” виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: в тендерній пропозиції Учасника відсутній Додаток до аналогічного Договору - Договірна ціна. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: в п. 2.1.2 зазначено наступне: на підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію аналогічного договору в повному обсязі, а саме: Договір із Додатками до Договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.