Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
ДК 021:2015 – 772110000-5 Послуги з догляду за деревами
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 890 799,41 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 907,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44250562 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гордієвський Сергій Іванович |
Телефон: | 380362266626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33013, Україна, Рівненська область,Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці №420 від 03.10.2023 «Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення» в рядку 1 зазначено Розпорядження міського голови від 11.04.2022 № 14-ОС а на підтвердження надано копію Розпорядження міського голови від 11.04.2023 № 114-ОС. 2. Не надано належним чином завірені копії дозволів, видані працівникам, на виконання висотних робіт (дані дозволи можуть бути у формі посвідчень, сертифікатів про проходження працівником навчання, тощо);. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження. Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Інформація згідно форми 2, про працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання закуповуваних робіт або послуг, або співпрацює з фізичними особами за цивільно-правовим угодами, тощо, які будуть надавати послуги. (Підтвердження: копії наказів, угод, які перелічені в таблиці в повному обсязі, тощо; ) Форма 2 Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення № з/п Посада (спеціальність) П.І.Б. Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Стаж роботи на даному підприємстві, років Номер та дата наказу про призначення (прийняття на роботу) або трудового договору або цивільно-правової угоди 1 2 3 4 5 6 2. Додаток № 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: 4. З метою виконання вимог, правил з охорони праці та враховуючи наявність в предметі закупівлі виконання висотних робіт (робіт підвищеної небезпеки), до складу тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - належним чином завірені копії дозволів, виданих працівникам, на виконання висотних робіт (дані дозволи можуть бути у формі посвідчень, сертифікатів про проходження працівником навчання, тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Привести у відповідність довідку №420 від 03.10.2023 «Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення» шляхом зазначення вірних номера та дати Розпорядження міського голови або надати підтвердження щодо вказаного. 2. Надати належним чином завірені копії дозволів, виданих працівникам, на виконання висотних робіт (дані дозволи можуть бути у формі посвідчень, сертифікатів про проходження працівником навчання, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.