Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 від 12.05.2023, що набули чинності 19.05.2023. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 40 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
ЄДРПОУ: | 36229211 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Бакало |
Телефон: | +380964056594 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 13.09. 2023 р. м. Звягель № 276 уповноваженої особи Комунального підприємства Звягельської міської ради «Звягельсервіс» Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП БРЄЖНЄВ А. В. (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з благоустрою кладовища по вул. Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області (зрізання аварійних дерев) за ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-08-23-012612-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З метою ефективності проведення закупівлі та відповідно до тендерної документації передбачено, що учасником надається : В блоці 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання в тендерній пропозиції учасником: - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, яка була відсутня; - заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 4 тендерної документації, що був наданий учасником, проте не у відповідності до Додатку 4 тендерної документації, та не містивши інформацію в повному обсязі. В блоці 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції передбачено надання в тендерній пропозиції учасником: - на підтвердження виду економічної діяльності Учасник процедури закупівлі має дотримуватись вимог щодо наявності в Учасника коду виду економічної діяльності, що узгоджується з предметом закупівлі та є обов′язковим, який відсутній у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - на підтвердження наявності кваліфікованих працівників в довідці обов’язково мають бути вказані наступні працівники Учасника: інженер-проектувальник (кошторисник), що має кваліфікаційний сертифікат, який посвідчує спроможність такого інженера-проектувальника виконувати роботи/послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, при цьому у складі тендерної пропозиції учасником додатково надається копія кваліфікаційного сертифікату вказаного інженера-проектувальника, який є відсутнім у тендерній пропозиції учасника. В блоці 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» передбачено надання : - учасником довідки про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1, 2. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. -учасником було надано довідку, проте в зазначеній довідці відсутня інформація який саме договір є на автотранспортні засоби. Також були долучені договори надання послуг на автотранспортні засоби, саме ці послуги не являються орендою що зазначено в довідці про матеріально – технічну базу, також в даних договорах не міститься інформації щодо ціни за послугу чи то вартості оренди. В блоці 3 Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» передбачено надання : - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного 3 (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуги, яка надавалась за договором/договорами, ідентичною назві закупівлі, учасником була надана така довідка, проте долучені скан - копії зазначених договорів (як факт підтвердження досвіду) не у відповідності до зазначеної інформації в даній довідці. В зв´язку з вищевикладеним для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи : - Учаснику процедури закупівлі привести у відповідність підтверджуючі документи достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; - заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 4 тендерної документації; - на підтвердження виду економічної діяльності Учасник процедури закупівлі має дотримуватись вимог щодо наявності в Учасника коду виду економічної діяльності, що узгоджується з предметом закупівлі та є обов′язковим; - на підтвердження наявності кваліфікованих працівників в довідці обов’язково мають бути вказані наступні працівники Учасника: інженер-проектувальник (кошторисник), що має кваліфікаційний сертифікат, який посвідчує спроможність такого інженера-проектувальника виконувати роботи/послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, при цьому у складі тендерної пропозиції учасником додатково надається копія кваліфікаційного сертифікату вказаного інженера-проектувальника; - учасником довідки про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1, 2. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного 3 (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуги, яка надавалась за договором/договорами, ідентичною назві закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Галина БАКАЛО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.