Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-08-2023, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 418 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 090,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
Сайт: | http://voz.gov.ua |
Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
Телефон: | +380513432134 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
2 |
За рішенням уповноваженої особи від 28.07.2023р. №230 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги з косіння газонів” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-28-003392-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-СЕРВІС" ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; 2) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОШКА ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-СЕРВІС" ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Учасником не було подано довідку у довільній формі із зазначенням учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до закупівлі робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надати довідку про те, що учасник не планує залучати такого субпідрядника. - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою 1). У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Учасник повинен надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством. В разі якщо машини, механізми та техніка не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтверджуючи документи по позиціям 10,11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №150 від 04.08.2023р., а саме: Трактор Беларус МТЗ-892.2 в кількості 1 одиниці та Трактор Беларус МТЗ-80 в кількості 1 одиниці. - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати інформаційну довідку із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, а також копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), вказаного в довідці. Учасник дану вимогу виконав, однак замовником було виявлено невідповідність в назві предмету договору №115 від 13.10.2022р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, вказаного в довідці про досвід виконання аналогічного договору, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №165 від 04.08.2023р. а саме: в довідці вказано - Послуги по косінню газонів, в договорі вказано - Послуги з косіння газонів площею 304600 м. кв. на території Територіальної громади міста Вознесенська. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 6 Розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації; - Підпункт 1.2. Пункту 1 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації; - Пункт 3 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі із зазначенням учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до закупівлі робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або надати довідку про те, що учасник не планує залучати такого субпідрядника; - Технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 10,11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №150 від 04.08.2023р., а саме: Трактор Беларус МТЗ-892.2 в кількості 1 одиниці та Трактор Беларус МТЗ-80 в кількості 1 одиниці; - Виправлена Довідка про досвід виконання аналогічного договору №165 від 04.08.2023р. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 08 серпня 2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.