Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-07-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" |
| ЄДРПОУ: | 42983447 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аліна Рудківська |
| Телефон: | +380966408208 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, буд.19 |
2 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ГОРЛАЧ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ (код 2987711611) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з косіння трави та порослі за ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-07-26-012242-a. 1. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (перелік виявлених порушень та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності) та інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей., а саме: 1. На вимогу п.3 Розділу 5 ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, Довідка/ довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» Учасник не надав довідку з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах 2. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою швидкого реагування на звернення Замовника та можливості прибуття для надання послуг протягом 1 години Учасник або його структурний підрозділ повинен знаходиться на території або у передмісті міста Кам’янське. На підтвердження відповідності Учасник надає інформаційний лист щодо адреси його розташування та підтверджуючи документи (право власності/ право користування/ право оренди/ реєстрація місцезнаходження учасника відповідно до відомостей з ЄДР).» учасник не надав підтверджуючи документи (право власності/ право користування/ право оренди/ реєстрація місцезнаходження учасника відповідно до відомостей з ЄДР). 3. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язкова наявність в Учасника транспортного засобу для перевезення персоналу та обладнання , забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2023 р.» учасник не надав підтверджуючи документи, щодо наявні такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2023 р. 4. На вимогу пп.1.3. п.1 Додатку 2 ТД «1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник в складі пропозиції повинен надати копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).» учасник не надав копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). 5. На вимогу пп.3.1. п.3 Додатку 2 ТД «3.1. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.» учасник не надав Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду 6. На вимогу пп.3.2. п.3 Додатку 2 ТД «3.2. Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.» учасник не надав Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. 7. На вимогу пп.3.3. п.3 Додатку 2 ТД «3.3. Свідоцтво про державну реєстрацію (при наявності)» учасник не надав Свідоцтво про державну реєстрацію (при наявності). 8. На вимогу пп.3.4. п.3 Додатку 2 ТД «3.4. Копія документу, що визначає форму оподаткування» учасник не надав Копія документу, що визначає форму оподаткування. 9. На вимогу пп.1 п.4 Додатку 2 ТД «Тендерна пропозиція» учасник не надав Тендерну пропозицію 10. На вимогу пп.5 п.4 Додатку 2 ТД «Листи щодо погодження з умовами договору та обробкою персональних даних.. - Лист-згода в довільній формі про згоду Учасника з проєктом Договору, наведеним у Додатку 4, та заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника. » учасник не надав Додаток 1 (Специфікація) до проекту договору наведеному у Додатку 4 до ТД. 11. На вимогу Додатку 3 ТД «Учасник зобов’язаних розпочати надання послуги протягом однієї години після звернення Замовника. Здатність учасником виконати цю вимогу підтверджується відповідним гарантійним листом, наданим Учасником у складі пропозиції.» учасник не надав гарантійний лист, щодо надання послуги протягом однієї години після звернення Замовника. 12. На вимогу Додатку 3 ТД «Також у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження того, що ним вивчено та зрозумілі вимоги розділу 8 Проекту договору у частині наслідків та відповідальності Виконавця за порушення строків надання послуг.» учасник не надав гарантійний лист, що ним вивчено та зрозумілі вимоги розділу 8 Проекту договору у частині наслідків та відповідальності Виконавця за порушення строків надання послуг. 13. На вимогу Додатку 3 ТД «Оплата за послуги здійснюється після надання послуг протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів. Учасник у складі пропозиції надає лист-згоду про відтермінування платежу.» учасник не надав лист-згоду, що оплата за послуги здійснюється після надання послуг протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями) (Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей): 1. На вимогу п.3 Розділу 5 ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, Довідка/ довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» надати довідку з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах 2. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою швидкого реагування на звернення Замовника та можливості прибуття для надання послуг протягом 1 години Учасник або його структурний підрозділ повинен знаходиться на території або у передмісті міста Кам’янське. На підтвердження відповідності Учасник надає інформаційний лист щодо адреси його розташування та підтверджуючи документи (право власності/ право користування/ право оренди/ реєстрація місцезнаходження учасника відповідно до відомостей з ЄДР).» надати підтверджуючи документи (право власності/ право користування/ право оренди/ реєстрація місцезнаходження учасника відповідно до відомостей з ЄДР). 3. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язкова наявність в Учасника транспортного засобу для перевезення персоналу та обладнання , забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2023 р.» надати підтверджуючи документи, щодо наявні такого транспорту, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2023 р. 4. На вимогу пп.1.3. п.1 Додатку 2 ТД «1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник в складі пропозиції повинен надати копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).» надати копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, що підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). 5. На вимогу пп.3.1. п.3 Додатку 2 ТД «3.1. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.» надати Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду 6. На вимогу пп.3.2. п.3 Додатку 2 ТД «3.2. Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.» надати Копію паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. 7. На вимогу пп.3.3. п.3 Додатку 2 ТД «3.3. Свідоцтво про державну реєстрацію (при наявності)» надати Свідоцтво про державну реєстрацію (при наявності). 8. На вимогу пп.3.4. п.3 Додатку 2 ТД «3.4. Копія документу, що визначає форму оподаткування» надати Копію документу, що визначає форму оподаткування. 9. На вимогу пп.1 п.4 Додатку 2 ТД «Тендерна пропозиція» надати Тендерну пропозицію 10. На вимогу пп.5 п.4 Додатку 2 ТД «Листи щодо погодження з умовами договору та обробкою персональних даних.. - Лист-згода в довільній формі про згоду Учасника з проєктом Договору, наведеним у Додатку 4, та заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника.» надати Додаток 1 (Специфікація) до проекту договору наведеному у Додатку 4 до ТД. 11. На вимогу Додатку 3 ТД «Учасник зобов’язаних розпочати надання послуги протягом однієї години після звернення Замовника. Здатність учасником виконати цю вимогу підтверджується відповідним гарантійним листом, наданим Учасником у складі пропозиції.» надати гарантійний лист, щодо надання послуги протягом однієї години після звернення Замовника. 12. На вимогу Додатку 3 ТД «Також у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження того, що ним вивчено та зрозумілі вимоги розділу 8 Проекту договору у частині наслідків та відповідальності Виконавця за порушення строків надання послуг.» надати гарантійний лист, що ним вивчено та зрозумілі вимоги розділу 8 Проекту договору у частині наслідків та відповідальності Виконавця за порушення строків надання послуг. 13. На вимогу Додатку 3 ТД «Оплата за послуги здійснюється після надання послуг протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів. Учасник у складі пропозиції надає лист-згоду про відтермінування платежу.» надати лист-згоду, що оплата за послуги здійснюється після надання послуг протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів. 2. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа РУДКІВСЬКА Аліна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.