Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 978 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 894,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voz.gov.ua |
| Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
| Телефон: | +380513432134 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями "Послуги із знесення, формування крони, санітарної обрізки дерев та корчуванню пнів по Територіальній громаді м. Вознесенськ Миколаївської області" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 : 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Враховуючи пункт 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради від 06.05.2020 № 53 та пункт 1 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації щодо надання можливості Учаснику КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-СЕРВІС" ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Учасник) у процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі "Послуги із знесення, формування крони, санітарної обрізки дерев та корчуванню пнів по Територіальній громаді м. Вознесенськ Миколаївської області" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 : 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (далі – відкриті торги), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-25-009215-a, усунути невідповідності в тендерній пропозиції. А саме: - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати сканований оригінал чи засвідчену копію або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства).. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано жодного документа. - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати скановані з оригіналу листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або надавача послуг щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт (надання послуг). На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано вищевказаного листа-підтвердження. - вимогою Замовника згідно тендерної документації: залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано вищевказаного гарантійного листа. - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку учасника про те, що учасник гарантує, що вся авто-тракторна техніка, яка буде використовуватися при надані послуг, буде обладнана GPS трекерами. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано вищевказаного гарантійного листа. - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано жодного документа. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - сканований оригінал чи засвідчену копію або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); - скановані з оригіналу листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або надавача послуг щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт (надання послуг); - залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист; - гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку учасника про те, що учасник гарантує, що вся авто-тракторна техніка, яка буде використовуватися при надані послуг, буде обладнана GPS трекерами; - декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Згідно пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пункт 1 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації Учаснику надається право на виправлення вищезазначених невідповідностей виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.