Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 018 820,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 094,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 30 560,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 39754779 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Андрій Ігорович Крячун |
Телефон: | +380567670336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 25.07.2023 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги з благоустрою населених пунктів – послуги з видалення порослі та покосу карантинної рослинності у парку Дружби 2.2. Кількість: 1 послуга 2.3. Місце надання послуг: 49000,Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Дружби 2.4. Строк надання послуг: До 31.12.2023р. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.07.2023 року, UA-2023-07-14-001984-a 4. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 5. Дата та час закінчення Аукціону: не проводився. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, п.1 «Учасник надає Довідку згідно форми* про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність надати необхідні послуги…» «… У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб)…» У складі пропозиції учасника надано «Довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «інвентаризаційний опис». В Довідці допущено невідповідність в назві обладнання в п.26. Отже, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023р. № 471) , Замовник надає строк на усунення невідповідностей, що складає 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.