Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22982512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Ірина Володимирівна |
| Телефон: | +380544975348 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Встановлено підстави для відміни процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей згідно предмету закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів: видалення аварійних дерев (Код згідно ДК 021:2015 – 77211300-5 Послуги з видалення дерев)» (код згідно ДК 021:2015 – 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги; ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-07-012558-a), у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків на здійснення закупівлі послуг з видалення дерев
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-08-2023, 00:04
Період оскарження:
з 24-07-2023, 16:00 по 04-08-2023, 00:00
Документи: