Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 318 895,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 594,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 594,48 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
| Телефон: | +380462941552 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі №141 від 22.06.2023р. за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файл «3. Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів.pdf»), що містить невідповідності у визначенні наявного досвіду роботи на зазначених посадах (вказаний досвід роботи на посаді не відповідає даним, які зазначено у наданих витягах з трудових книжок). 1.2 Учасник на виконання вимог, визначених у Додатку № 5 до Тендерної документації, надав Відомості про учасника № 148 від 22.08.2023 р., (файл « 15. Відомості про Учасника.pdf»), що містить невідповідність в інформації щодо основних видів діяльності з переліком КВЕД зазначених у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі). 2.2. Учасник відповідно до вимог тендерної документації, визначених у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повинен надати у складі тендерної пропозиції інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (згідно з Додатком № 5 до тендерної документації), а саме: довідку, що містить відомості про Учасника (згідно наведеної форми). 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді ((професією), років), шляхом повторного заповнення Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо переліку основних видів діяльності в наданій довідці, що містить відомості про Учасника, шляхом повторного надання «Відомостей про Учасника» згідно наведеної форми в Додатку №5 до Тендерної документації із зазначенням вірної інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.