Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
Сайт: | http://voz.gov.ua |
Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
Телефон: | +380513432134 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями "Послуги з утримання квітників" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 : 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Враховуючи пункт 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради від 06.05.2020 № 53 та пункт 1 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації щодо надання можливості Учаснику Комунальне підприємство «САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА» (далі - Учасник) у процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі "Послуги з утримання квітників" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 : 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (далі – відкриті торги), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-14-011183-a, усунути невідповідності в тендерній пропозиції. А саме: - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 1). У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Учасник повинен надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством. В разі якщо машини, механізми та техніка не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтверджуючи документи по позиції 11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №221-21 від 21.06.2023р., а саме: Автомобіль самоскид - Комбінована дорожня машина МАЗ - 5340с2 бортовий в кількості 1 одиниці. - Інформаційна довідка із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, а також копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), вказаного в довідці. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), вказаного в довідці №121-19 від 21.06.2023р., а саме Договору підряду на виконання послуг №34 від 08.03.2023р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиції 11 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №221-21 від 21.06.2023р., а саме: Автомобіль самоскид - Комбінована дорожня машина МАЗ - 5340с2 бортовий в кількості 1 одиниці; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), вказаного в довідці №121-19 від 21.06.2023р., а саме Договору підряду на виконання послуг №34 від 08.03.2023р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради. Згідно пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пункт 1 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації Учаснику надається право на виправлення вищезазначених невідповідностей виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.