Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 320 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
Телефон: | 380322521984 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
9 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Приватне підприємство «Гарденія ЛВ» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання клумб та квітників) (оголошення № UA-2023-06-12-012114-a) (у відповідності до норм пункту 40 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам пункту 8 Розділу ІІІ Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. - вимогами пункту 3 Розділу VI Тендерної документації учасники встановлено, що для підтвердження згоди з проектом договору про закупівлю, що наведений у Додатку № 3, учасник подає письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно наведеної форми. В складі тендерної пропозиції учасника наявне письмове погодження учасника з проектом договору від 16.06.2023 №88, однак дане погодження не відповідає встановленій у тендерній документації формі, а саме відсутня частина тексту. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копію наказу від 27.06.2019 №10 про призначення на посаду головного бухгалтера Костишин Н.М. Однак, слід зазначити, що відповідно до вказаного вище наказу підставою для прийняття на роботу Костишин Н.М. була заява Цімейко О.М. від 08.05.2023. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 8 Розділу ІІІ Тендерної документації; пункт 3 Розділу VI Тендерної документації; пункт 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця; - надати письмове погодження учасника із проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно наведеної у пункті 3 Розділу VI Тендерної документації форми; - усунути невідповідність, що міститься в наказі від 27.06.2019 №10 про призначення на посаду головного бухгалтера Костишин Н.М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.