Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 960 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: лист-згоду на обробку персональних даних надано від суб’єкта господарювання, а не від суб’єкта персональних даних, як передбачено тендерною документацією; також учасник надав дозвіл від Держпраці №046.18.07, який втратив свою дію 26.02.2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 8 до Тендерної документації, пункт 9.3. частини 1 Розділу 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) лист-згоду на обробку персональних даних, що відповідає вимогам тендерної документації; чинний дозвіл Держпраці
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.