Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
ID закупівлі: 678613a673754c7fbb49be8b33da7bf8
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
Телефон: | 380322521984 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Матляк Дмитру Ярославовичу по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги (Послуги з догляду за деревами та чагарниками) (оголошення № UA-2023-06-07-013922-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 13.06.2023 вих. №18. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявні 5 працівників які працюють в учасника згідно штатного розпису. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції наявна довідка від 13.06.2023 вих. №6, в якій зазначено, що учасник планує залучати до надання послуг спроможності субпідрядника/співвиконавця, а саме ФОП ЧишинськогоВ.М. В складі тендерної пропозиції учасника наявний лист гарантія від 13.06.2023 №1 виданий ФОП Чишинським В.М., який гарантує що під час надання послуг що є предметом закупівлі буде використовуватись його автомобіль та буде залучено його працівників в кількості 2 працівника. Приміткою до пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід включається перелік працівників, яких Учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість має бути достатньою для виконання робіт в повному обсязі відповідно до вимог Технічної специфікації. Однак, всупереч вказаним вимогам інформаційна довідка від 13.06.2023 вих. №18 не містить відомостей про працівників субпідрядника/співвиконавця. - вимогами пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що у разі зазначення у таблиці відомостей про працівників субпідрядних організацій/співвиконавця, учасник повинен надати зокрема, скан-копію штатного розпису. В складі тендерної пропозиції наявна довідка від 13.06.2023 вих. №6, в якій зазначено, що учасник планує залучати до надання послуг спроможності субпідрядника/співвиконавця, а саме ФОП ЧишинськогоВ.М. В складі тендерної пропозиції учасника наявний лист гарантія від 13.06.2023 №1 виданий ФОП Чишинським В.М., який гарантує що під час надання послуг що є предметом закупівлі буде використовуватись його автомобіль та буде залучено його працівників в кількості 2 працівника. Однак, всупереч вказаним вище вимогам в складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія штатного розпису ФОП Чишинського В.М. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). Поряд з цим, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме щодо надання послуг з догляду за деревами/деревами та чагарниками, вартісь якого складає не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, який є виконаний. В складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка від 13.06.2023 вих. №29 відповідно до якої в учасника наявний досвід: послуги з обслуговування будинків ОСББ «АВАЛОН ТАЙМ»; послуги озеленення територій та утримання зелених насаджень (висадка зелених насаджень) на вул. Пулюя, 20, 28 у м. Львові. Слід зазначити, відповідно до пункту 9.1. «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105, догляд за деревами і чагарниками здійснюється протягом року і включає, зокрема, поливання, внесення добрив, догляд за ґрунтом, боротьбу з бур'янами, обробку дупел і механічних пошкоджень, формування крон дерев і чагарників. Однак, слід зазначити що надані у складі тендерної пропозиції договір від 21.06.2022 №93/22 та договір від 01.01.2023 №010123/1, не підтверджують наявність досвіду з догляду за деревами/деревами та чагарниками. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - доповнити інформаційну довідку від 13.06.2023 вих. №18 інформацією про працівників субпідрядника/співвиконавця; - надати скан-копію штатного розпису ФОП Чишинського В.М.; - надати інформацію та документи, у відповідності до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), а саме щодо надання послуг з догляду за деревами/деревами та чагарниками.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.