Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 360b4a58fe3a4c9dae40acb506687964
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 317 100,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 585,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради |
ЄДРПОУ: | 31694098 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Дубовик |
Телефон: | +380970220519 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64309, Україна, Харківська область,м. Ізюм, вул. Покровська, 32 |
1 |
ВИМОГА про усунення невідповідностей Пунктом 1 Таблиці 1 розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання учасником вказаної вище закупівлі: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази тощо, - вимагалось надати Довідку за формою наведеною у Таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, площ на території міста для відповідального зберігання зрізаної деревини) для виконання послуг за Договором про закупівлю та документи, що підтверджують володіння вказаними МТБ. На виконання вимоги Учасник надав Довідку від 31.05.2023 року № 1 та документи, що підтверджують право власності щодо машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, площ на території міста для відповідального зберігання зрізаної деревини. Так, у вказаній вище Довідці Учасник зазначив на підтвердження наявності площ на території міста для відповідального зберігання зрізаної деревини – орендоване 11/50 частин виробничої бази (для відповідального зберігання деревини) 1, (0,2260) га. На підтвердження права користування на умовах оренди Учасником наданий договір оренди землі від 07.08.2017 року (дата укладення договору (рік) виправлена та незрозуміла). При цьому додатком до договору оренди є Акт приймання-передачі об’єкта оренди датований 2014 роком, тобто раніше ніж укладений договір. Відповідно до ст.125 Земельного Кодексу України передбачено, що право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цих прав. Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про оренду землі» право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації відповідно до закону. Статтею 17 Закону України «Про оренду землі» об’єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом. В наданому договорі та додатках до нього відсутні (не надані) відомості/документи, що підтверджують державну реєстрацію вказаного договору. Відповідно до ст. 210 Цивільного кодексу України правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом і є вчиненим з моменту його державної реєстрації. На підставі наявних документів можна вважати, що Учасник не набув права на земельну ділянку та 11/50 частин виробничої бази та надав недостовірну (суперечливу) інформацію. Також слід зауважити, що відповідно до п.п.1.3 п. 1 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено, що «Всі документи повинні бути надані у форматі .pdf, або .jpeg, або інш. Документи повинні бути розбірливими та читабельними.» та «Якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника.» Файл договір оренди землі.pdf зроблений не з оригіналу документу, має виправлення та неякісне, неповне, нечітке зображення. Також наданий Учасником файл Кваліфікаційний_документ_МТБ_Свідоцтва_про_реєстрацію.PDF зроблений не з оригіналу документу, має неякісне, неповне, нечітке зображення. Пунктом 2 Таблиці 2 розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 Замовником вимагається надання учасником вказаної вище закупівлі: Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником на підтвердження цієї вимоги надані Довідка від 31.05.2023 року № 2 та накази про прийняття на роботу працівників № 6 від 05.07.2019 року та №4 від 13.04.2021 року. Відповідно до довідки та наказів працівників прийнято на посаду Робітник з благоустрою. Згідно КЛАСИФІКАТОРУ ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 «робітник з благоустрою» код ДК 003:2010 – 9161, відноситься до найпростіших професій, що потребують знань для виконання простих завдань із використанням ручних інструментів, у деяких випадках із значними фізичними зусиллями. Для виконання технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ потрібні працівники відповідної кваліфікації, робітники з благоустрою не мають відповідної кваліфікації. Відповідно до абз.1 Завдання та обов'язки п.129 РОБІТНИК З БЛАГОУСТРОЮ Кваліфікаційних характеристик ВИПУСКУ 1 Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 N 336 передбачено, що робітник з благоустрою має наступні завдання та обов’язки: «Видаляє нечистоти та тверді осади з вигрібних ям і каналізаційних колодязів вручну за допомогою черпака. Приймає асенізаційні машини та обози на зливній станції (пункті) і наглядає за зливанням. Приймає машини зі снігом на сніговому звалищі і сніготопці з визначенням місця для розвантаження снігу. Знешкоджує міські тверді гнильні відходи на звалищі шляхом покривання їх ізолюючим шаром землі. Створює умови, які забезпечують загибель хвороботворних мікробів і перешкоджають розмножуванню мух. Обмежує можливості доступу гризунів до відходів і усуває неприємні запахи. Спалює трупи тварин і сміття. Відкриває і закриває кришки каналізаційних колодязів та вигрібних ям. Дезінфікує вигрібні ями, звалища та приміщення зливних станцій (пунктів). Контролює і веде облік кількості доставленого снігу або рідких нечистот. Оформляє дорожні документи». Тобто дана професія не передбачає виконання вказаними робітниками послуг, що передбачені Додатком 2 до тендерної документації закупівлі та ніяким чином не свідчить про наявність в них відповідної кваліфікації та наявності необхідних знань та досвіду. Крім того, технічним завданням передбачено транспортування та виконання робіт спеціальною автомобільною технікою, але в Довідці відсутні відомості про наявність в учасника водіїв відповідної категорії (кваліфікації), що мають необхідні знання та досвід. Враховуючи вищевикладене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - виправлену довідку за формою наведеною у Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази; - договір оренди чи інший документ, оформлений у відповідності до вимог законодавства України (з відомостями про державну реєстрацію, якщо така вимога встановлена Законом України), що підтверджує законність володіння (користування) виконаний з якісним, повним, чітким/читабельним зображенням (вимога п.п.1.3 п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації); - документи, що підтверджують право власності та/чи оренди транспортних засобів зазначених в довідці за формою наведеною у Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації виконані з якісним, повним, чітким/читабельним зображенням (вимога підп.1.3 п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації); - довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. Для підтвердження кваліфікації, знань та досвіду надання відповідних послуг/виконання робіт, що передбачені Додатком 2 тендерної документації закупівлі, Учасник може надати до довідки документи, що підтверджують ці відомості.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Зменшення кошторисних призначень на виконання розпорядження від 14.07.2023 № 507-ВС
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-08-2023, 00:03
Період оскарження:
з 27-07-2023, 13:58 по 07-08-2023, 00:00
Документи: