Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-06-2023, 00:00
ID закупівлі: b404d8e3c53e4db1accb41f0be6d06a3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 486 900,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 870,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142885 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Білоброва |
Телефон: | +380626471538 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84301, Україна, Донецька область,м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником Комунальним автотранспортним підприємством 052810 у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку з зазначенням суми договору, яка не співпадає з сумою додаткової угоди виконаного договору; на підтвердження місця поховання або утилізації відходів надано довідку у довільній формі в якій зазначено дані про наявність чинного документа (договору №02-23 від 21.12.2022 р.), без копії або оригіналу, який свідчить про наявність місця поховання або утилізації відходів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 та 2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації по предмету закупівлі Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» код по ДК 021:2015 – 77310000-6 (послуги спецавтотранспорту (для вивезення з об’єктів Замовника опалого листя і іншого сміття)). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - Учасник повинен привести надані документи у відповідність з вимогами тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.