Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
ID закупівлі: ee5b61a907b5444fb11ce26fee597e8f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
Сайт: | http://voz.gov.ua |
Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
Телефон: | +380513432134 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями "Послуги із знесення, формування крони, санітарної обрізки дерев та корчуванню пнів по Територіальній громаді м. Вознесенськ Миколаївської області" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 : 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Враховуючи пункт 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради від 06.05.2020 № 53 та пункт 1 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації щодо надання можливості Учаснику КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-СЕРВІС" ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Учасник) у процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі "Послуги із знесення, формування крони, санітарної обрізки дерев та корчуванню пнів по Територіальній громаді м. Вознесенськ Миколаївської області" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 : 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (далі – відкриті торги), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-26-001121-a, усунути невідповідності в тендерній пропозиції. А саме: - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано вищевказаного документа. - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати завірену копію або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства). На дану вимогу Тендерної документації Учасником було надано не завірену копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.12.2022р. - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (за формою 1). На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. В разі якщо машини, механізми та техніка не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтверджуючи документи по позиції 13 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114 від 03.06.2023р., а саме: Причіп до трактора ПТС-7 в кількості 1 одиниці. - вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 2). До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про призначення на роботу/інший документ). Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши документи, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиціям 1, 2 та 6 Довідки про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №115 від 03.06.2023р., а саме: Кравченко Віктор Григорович, Грачова Лариса Олександрівна, Чугай Андрій Іванович. - Інформаційна довідка із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, а також копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (копії договорів), вказаного в довідці. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано Додатки, зазначені в умовах аналогічного Договору №114 від 13.10.2022р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, а також копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (копії договорів), вказаного в довідці, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №116 від 03.06.2023р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації; - завірена копія або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства); - підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, по позиції 13 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №114 від 03.06.2023р., а саме: Причіп до трактора ПТС-7 в кількості 1 одиниці; - документи, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиціям 1, 2 та 6 Довідки про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №115 від 03.06.2023р., а саме: Кравченко Віктор Григорович, Грачова Лариса Олександрівна, Чугай Андрій Іванович; - додатки, зазначені в умовах аналогічного Договору №114 від 13.10.2022р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, а також копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (копії договорів), вказаного в довідці, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №116 від 03.06.2023р.; Згідно пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пункт 1 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації Учаснику надається право на виправлення вищезазначених невідповідностей виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.