Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 850 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05408355 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пригода Наталія Олександрівна |
Телефон: | +380459568378 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область,Бориспіль, Київський Шлях,35 |
5 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: Учасник на виконання вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації має надати довідку яка містить інформацію про наявність працівників у штаті закладу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/ наказ у разі сумісництва). Учасником надано довідку в якій зазначено працівників: Терещенка Юрія Васильовича, Александрова Євгена Петровича, Пєхова Олександра Олександровича, Фотіна Сергія Володимировича та копії договорів про надання послуг з прибирання та загального очищення будівель, предметом договору є послуги з прибирання та загального очищення будівель, з метою виконання Замовником своїх зобов’язань перед ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ПОЛТАВСЬКИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ» по Договору про закупівлю №2681 від 31.12.2020. Отже судячи з умов договору, зазначені працівники не зможуть виконувати свої трудові обов’язки щодо здійснення послуг косіння травив закладах освіти. Замовник вважає, що Учасник не підтвердив наявності потрібної кількості працівників робочих професій у кількості не менше 8 осіб. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати для працівників робітничих професій скан-копію з оригіналу Посвідчення про проходження та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці під час роботи з інструментом, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань виданий не раніше 2022 року на кожного з працівників. У складі пропозиції відсутнє посвідчення Анпілова О.І. Згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей та приймає відповідні рішення, керуючись вимогами Закону та Особливостей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.