Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 7ae0e5acd4e64d10be68a83961685877
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 5 517 024,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 55 170,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ксенія Козицька |
Телефон: | +380676543123 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
1 |
Відповідно до п.40 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: Відповідно до вимог п.2.2, 2.3, 2.4, 2.5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги: «2.2. Серед працівників, зазначених у довідках, обов’язкова наявність особи, відповідальної за охорону праці з наданням скан-копії з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань відповідної особи з охорони праці. Також надати наказ перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці. 2.3. Серед працівників обов’язкова наявність робітників (без урахування водіїв автотранспортних засобів) – не менше 5-ти осіб 2.4.До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / договір цивільно-правового характеру / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), які підтверджують наявність працівника та стаж роботи такого працівника. 2.5. Обов’язково, з метою дотримання Закону України “Про захист персональних даних” та інших норм чинного законодавства, від кожного працівника, якого планується залучити до надання послуг потрібно надати лист – згоду на обробку персональних даних.» Всупереч вимогам п. 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції учасника не надано жодної інформації/документів по працівникам. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправити невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.