Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 3721bd78af3e4824992e2423d5445196
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 195 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Бродівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04055989 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сторожинський Богдан Богданович |
| Телефон: | +380326644035 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 80600, Україна, Львівська область,Броди, пл.Ринок, 20 |
6 |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 11.04.2023 Броди № 110420232 уповноваженої особи Сторожинського Богдана Богдановича Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Догляд за деревами та кущами Класифікація за ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, № UA-2023-03-31-007800-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" у процедурі закупівлі № UA-2023-03-31-007800-a.згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: відсутня довідка довільної форми, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником.; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 6 тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Догляд за деревами та кущами Класифікація за ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, № UA-2023-03-31-007800-a.. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Начальник відділу економіки та публічних закупівель _____________ Богдан Сторожинський (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.