Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-04-2023, 00:00
ID закупівлі: dcc41626cdbf43ffa2fd7decbcec1d96
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 5 053 459,44 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 140 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Потічна |
Телефон: | +380983896631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
1 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ФОП Грицієнко Сергій Миколайович виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію відповідно таблиці №1. У п. 1 Додатку №2 тендерної документації зазначено, що серед зазначених транспортних засобів та обладнання обов’язкова наявність: Автопідіймач з висотою підйому не менше 28 метрів; Автопідіймач з висотою підйому не менше 16 метрів; Автомобіль для вивозу деревини; Автокран вантажопідйомністю не менше 5 тон, Пристрій для руйнування (корчування) пнів. Також у цьому ж пункті зазначено «У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника - надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку виконання робіт 31.12.2023 року. У разі, якщо умови договору передбачають пролонгацію, надати докази погодження сторонами пролонгації та дії договору).» У складі своєї пропозиції ФОП Грицієнко Сергій Миколайович надав довідку № 3/04 від 03.04.2023 з Інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено, що Вантажний спеціальний автопідйомник HYUNDAI HD 120 (JINWOO SMC) BH3004OB та Спеціальний вантажний автопідйомник MAN ВН8235ОХ будуть залучені до надання послуг та Учасник має право користування даним майном згідно умов Договору про надання послуг № 252 від 10.10.2022р. В доповнення до цього на виконання вимог тендерної документації Учасник надав скан-копію договору № 252 від 10.10.2022р. укладеного з ФОП Фролов В.В. Проте строк дії договору № 252 від 10.10.2022р. до 30.10.2023р. що суперечить вимогам про те що Договори управління/оренди тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку виконання робіт 31.12.2023 року. У разі, якщо умови договору передбачають пролонгацію, надати докази погодження сторонами пролонгації та дії договору. Відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
з підстави, що передбачена п.п.2 п.47 Особливостей, а саме у проєкті договору викладено Порядок зміни умов договору у редакції,яка втратила чинність на момент оголошення закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-05-2023, 00:02
Період оскарження:
з 20-04-2023, 16:25 по 01-05-2023, 00:00
Документи: