Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 638a923c5dbd44acb40f70aea3ad3fde
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 515 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово - комунального господарства Козятинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40571817 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мацюк Наталія Степанівна |
Телефон: | +380434220181 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 22100, Україна, Вінницька область,Козятин, вул. Грушевського 23 |
1 |
1. Відповідно до ч.5 Розділу ІІІ Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей, а саме: 1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Документальне підтвердження: інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно запропонованої форми. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, якщо будівельна машина, або механізм не підлягає державній реєстрації, інший документ, що підтверджує право власності, на всі позиції, вказані у довідці, або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин, обладнання та малоцінних активів за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. В тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідність в найменуванні машин, механізмів, обладнання, транспортних засобів (згідно ІІ розділу підсумкової відомості ресурсів). А саме у відомості ресурсів наявні такі будівельні машини і механізми: трактори на пневмоколісному ходу, потужність 40 кВт (55 к.с.); навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 3 т, а в довідці «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази» від 03.04.2023р. №247 зазначені інші транспортні засоби. Крім цього на підтвердження інформації на косарку для бур’яну 1500 мм, учасник зазначив у вищевказаній довідці рішення виконавчого комітету Козятинської міської ради №366 від 07.11.2019р., в якому відсутня інформації про дану косарку. 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документальне підтвердження: 1) довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 2) Сканкопiя (ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці 3) Сканкопiя (ії) актів виконаних робіт по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. 4) Лист(и)-відгук(и) (позитивний/позитивні) у кількості не менше одного від контрагента згідно договору/ів, зазначених у Довідці, у довільній формі. *Під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання послуги з видалення порослі та скошування трави. Учасник у складі тендерної пропозиції надав підтвердження тільки аналогічного договору на косіння трави. Отже, необхідно підтвердити досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі видалення порослі, так як під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання послуги з видалення порослі та скошування трави. 2. Відповідно ч.6 розділу ІІІ «у зв’язку з безперервним циклом надання послуг протягом року обов’язково гарантувати виконання умов договору після його укладення». В тендерній пропозиції відсутній лист щодо гарантії виконання умов договору після його укладення.
1. У довідках від 03.04.2023 №№249,250,253 невірно вказаний ПІБ уповноважених осіб та ідентифікатор закупівлі. Внести зміни в довідки відповідно до ПІБ відповідальних осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками та замінити ідентифікатор закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів по даній закупівлі. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований з іншого джерела. Відповідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен отримати даний витяг в порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 р. № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса; або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України. Отже, учасник повинен надати Витяг сформований тільки вищевказаним шляхом. 3. На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку у вигляді таблиці де зазначаються всі машин, механізми, транспортні засоби, які будуть використовуватись при виконанні робіт та включені до розрахунку ціни. До розрахунку ціни включена бензопила STIHL FS 250, а в довідці у вигляді таблиці інші моделі бензопил. Крім цього для підтвердження інформації зазначеної в довідці відповідно до ТД Учасник резидент надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, якщо будівельна машина, або механізм не підлягає державній реєстрації, інший документ, що підтверджує право власності, на всі позиції, вказані у довідці, або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин, обладнання та малоцінних активів за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. Отже учаснику на бензопилу та мотокосу необхідно надати бухгалтерські документи за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. 4. Відсутні листи надавачів послуг (договори №01/23 від 01.01.2023р. та №0123 від 01.02.2023р). Відповідно до ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати оригінал листа-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг та ін.) щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь термін їх виконання. 5. Учасник повинен надати інформацію про їх відповідність кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). А саме довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. У довідці, яку надав учасник відсутня інформація про прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника) та строк дії договору. Отже учаснику необхідно наддати дану довідку із зазначенням повної інформації. 6. Відповідно ч.6 розділу ІІІ «у зв’язку з безперервним циклом надання послуг протягом року обов’язково гарантувати виконання умов договору після його укладення». В тендерній пропозиції відсутній лист щодо гарантії виконання умов договору після його укладення. 7. Відповідно ч.4 розділу V тендерної документації «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.» Вищевказаний гарантійний лист в тендерній пропозиції учасника відсутній.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.