Закупівлю оголошено - 22-03-2023, 11:59. Дата останніх змін - 19-04-2023, 10:14

Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго»

Закупівля:UA-2023-03-22-004659-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-03-22-002683-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-03-2023, 11:59
по 01-04-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-03-2023, 11:59
по 04-04-2023, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-04-2023, 00:00

Проект договору міститься в тендерній документації

ID закупівлі: b0d6263ba0d64334b4acb00901ae7e3f

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:3 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:АТ Прикарпаттяобленерго
ЄДРПОУ:00131564 Досьє YouControl
Контактна особа:Костюк Василь Васильович
Телефон:+380342594336
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34
2


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Учасник підтверджує, що
2 - Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Сума існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Характер існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
6. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі в якості гарантії виконання зобов’язань перед замовником, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції надається у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений, виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, та становить 10 000,00 грн. Платіжні реквізити: Отримувач/бенефіціар - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен повідомити про це замовника через електронну систему закупівель та продовжити строк дії свого забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, наведеною в Додатку №5, з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Учасникам процедури закупівлі заборонено відступати від встановленої форми. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (із змінами) (далі - Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Додатку №5, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 р. №5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Додатку №5, є обов’язковими при складанні гарантії. 4. У реквізитах гарантії зазначається інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування (для юридичної особи); - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) (для фізичної особи); - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для принципала юридичної особи - резидента); - реєстраційний номер облікової картки платника податків (для принципала фізичної особи - резидента) (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (категорія бенефіціара, яким є замовник, визначається відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 2 Закону); - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії (сума - зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами); 5) щодо назви валюти, у якій надається гарантія (зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 р. №34); 6) щодо дати початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності); 7) щодо дати закінчення строку дії гарантії (зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Додатку №5, не настане); 8) щодо унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назви і веб-сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) щодо тендерної документації: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмету закупівлі/частини предмету закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) щодо строку сплати коштів за гарантією (зазначається в робочих або банківських днях). 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Додатку №5); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2023, 11:59:48
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1: 5d93c9381e6e8066ac17978ad884f0ebbaef775f; SHA2-384: 9e474ed326736aad22831102445f102f36829656e8ae91c4db417bd92b436cdbb0346d1576b73d8cc6c4bd53fd96255f

Експортовано:27-03-2023, 16:25:03
sign.p7s

SHA1: 07cc57bdcd20b692106c7a270b5576f47bf90b49; SHA2-384: 017c884e644c2c9159f680ecea423651848137f4200bd48d27160b2464994dd3c05df5dcb579c3759199e816e3b7965c

Видалено:22-03-2023, 12:06:25
П. 12. Протоко про внесення змін до тендерної документації 27.03.docx

SHA1: c8c904a072de619f0360245e859fcca29e1d0295; SHA2-384: 36fb3ce974ed4f3772f69a6ad1d61c569eaa96226b49072e203632f631fc16bed872f21f7753a19c85b48c48eb22a937

Експортовано:27-03-2023, 16:14:13
ТД Послуги з чистки траси 22.03.docx

SHA1: 5212bf01103f7cbe5f48894fb549c91b7901ecb6; SHA2-384: 25bb8abed67c34c2bfc8690c6b94083be8a4be742a20775b5fb381645b7a2644e38d46f682392543f70517e413c2a083

Експортовано:22-03-2023, 12:00:08
ТД Послуги з чистки траси _ зміни27.03 (2).docx

SHA1: 73dbea11a4eeecc333859566f5ae73559242a7bd; SHA2-384: a84e2f8e92bdd18496ba1ce909f9e555b7c880da40266a4ceff19a2ee48546c98c26b3cbf8f987e7f1c50c51abff79b5

Експортовано:27-03-2023, 16:14:13
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
Послуги з чистки трас під мер ...
3 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-04-2023, 10:01
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Платежі за даним Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, , протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго»
Ідентифікатор (лота):
82c7e4603638e2239178d804aa76e530
Забезпечення тендерної пропозиції:
10 000,00 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго»

76.95
гектар
76000 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківська область Україна
по 31-12-2023
77210000-5
Лісозаготівельні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Новітні енергетичні програми   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Юності, 62Б, 76494, Овчар Наталя Миронівна
Остаточна пропозиція:
2 999 972,70 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-04-2023, 08:08
Період подачі оскарження:
по 18-04-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-04-23, 14:47:59
24

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 10 квітня 2023 р. № 160/4 м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-22-004659-a 7. Назва предмета закупівлі: Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго» 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Товариство з обмеженою відповідальністю «Новітні енергетичні програми» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Новітні енергетичні програми» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго 77210000-5: Лісозаготівельні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-22-004659-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: Відповідно до п.11 «Підстави, установлені пунктом 44 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої пунктом 44 Особливостей. Учасник надав Довідку № 2023/03/24-15 від 24.03.2023 року з невідповідностями до вимог Тендерної документації. Для усунення виявлених порушень Учасник повинен завантажити: Відповідно до п.11 «Підстави, установлені пунктом 44 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої пунктом 44 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-04-23, 14:47:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-03-22-004659-a-b1
Номер договору:
2023/917
Дата підписання договору:
19-04-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 19-04-2023 по 31-12-2023
2 999 972,70 UAH
Ціна договору
2 499 977,25 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Тисменицький р-н, село Пшеничники, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 44, 77407, Василь
Остаточна пропозиція:
2 990 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-04-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-04-23, 15:53:47
24

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 07 квітня 2023 р. № 160/1 м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-22-004659-a 7. Назва предмета закупівлі: Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго» 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДМАШБУДСЕРВІС» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДМАШБУДСЕРВІС» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з чистки трас під мережами повітряних ліній АТ «Прикарпаттяобленерго 77210000-5: Лісозаготівельні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-22-004659-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен: - підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме : власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ), юридичної адреси, предмету договору, номеру телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. Довідка надається в довільній формі. Довідка не надана.Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги або роботи з чистки траси ПЛ, фізичним обсягом не менше 50% від зазначеного обсягу. Довідка супроводжується реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо);позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3. - підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. - фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2022 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73. Учасник надав фінансову звітність оформлену неналежним чином. або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578.Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. - підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. учасником подана інформація не в повному обсязі щодо всіх працівників. Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівник згідно з чинним законодавством про працю тощо). учасником подана інформація не в повному обсязі щодо всіх працівників. Учасник повинен надати протоколи перевірки знань з присвоєнням груп з електробезпеки та вказанням робіт підвищеної небезпеки. - підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням та матеріально-технічною базою. Документальне підтвердження учасник процедури закупівлі повинен надати на всі власні та залучені машини, транспортні засоби, спеціальну техніку, механізми, обладнання та устаткування, засоби вимірювальної техніки, необхідні для виконання робіт. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо), необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо (подається для власного обладнання та матеріально-технічної бази учасника/субпідрядника); - договір оренди/суборенди/лізингу/позики/позички обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим наведенням його переліку), укладений між учасником/субпідрядником та власником обладнання, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованого/отриманого на підставі договору лізингу/позиченого обладнання та матеріально-технічної бази); Для усунення виявлених порушень Учасник повинен завантажити: Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен: - підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме надати власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі; - підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; - підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-04-23, 15:53:47

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 990 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ Новітні енергетичні програми   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 999 972,70 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ