Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-03-2023, 00:00
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
ID закупівлі: d5b6ea1ef64540d6891473331cbe8c39
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 542 500,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40516392 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іван |
Телефон: | +380675473613 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 27-А |
1 |
Учасником закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" у складі тендерної пропозиції наданий документ «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», надання якого передбачалось Додатком 5 Тендерної документації. Проте у цьому документі відсутня інформація (за відповідною формою) про працівників, які безпосередньо будуть видаляти та обрізати дерева. Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". На підставі вищевикладеного, просимо Вас виправити невідповідність у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, та зазначити інформацію (за відповідною формою) про працівників, які безпосередньо будуть видаляти та обрізати дерева.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги з благоустрою, а саме: Послуги з видалення аварійних, сухостійних та таких що досягли вікової межі, обрізання дерев». 2. Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-21-009983-а, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. 3. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів відповідно до пункту 47 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-05-2023, 00:04
Період оскарження:
з 08-05-2023, 16:15 по 19-05-2023, 00:00
Документи: