Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
ДК 021:2015 - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень - Послуги щодо висадки однорічних рослин та догляд за ними на території Галицького району м. Львова
ID закупівлі: 8480c67525034659b544231c8d1b2775
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20847537 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кушляк Данило Володимирович |
Телефон: | 380322546604 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул.Ф.Ліста, будинок 1 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 - 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень - Послуги щодо висадки однорічних рослин та догляд за ними на території Галицького району м. Львова виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідпровідпостей: Відповідно до пункту 2.2. таблиці 1 додатку 1 тендерної документації Учасник має надати документи, що підтверджують наявність у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації зазначених в інформаційній довідці (накази та/або витяги з наказів про прийняття на роботу або інші документи; цивільно-правові договори (з ретушуванням персональних даних працівників), щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод). Учасником ТзОВ "Плантпол-Україна" не надано документів, щодо підтвердження наявності в Учасника 3-ьох працівників (робітників – Моцал А.З., Бабій А.Б. та водія – Бриляк С.Ф.), які були зазначені в інформаційній довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Прошу виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформації та/або документів, які б підтверджували наявність в Учасника вищевказаних працівників відповідної кваліфікації зазначених в довідці. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.