Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської територіальної громади по розчистці канав та узбіч вулиць комунальної власності (код ДК 021-1815: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість поставки товарів: 1 послуга (визначено в Додатку № 3 до тендерної документації). Місце поставки товарів*: смт. Чинадійово, вул. Садова, Мукачівського району Закарпатської області; с. Бибичі, вул. Покутянська, Мукачівського району Закарпатської області; с. Бабичі, вул.Садова, Мукачівського району Закарпатської області; с. Бистриця, вул. Лісова, Мукачівського району Закарпатської області; с. Бистриця, вул. Садова, Мукачівського району Закарпатської області; с. Брестів, вул. Спортивна, Мукачівського району Закарпатської області; с. Вільховиця, вул. Зелена, Мукачівського району Закарпатської області; с. Вільховиця, вул. Шевченка, Мукачівського району Закарпатської області; с. Дубино, вул. Макаренка, Мукачівського району Закарпатської області; с. Косино, вул. Садова, Мукачівського району Закарпатської області; с. Лецовиця, вул. Водна, Мукачівського району Закарпатської області; с. Лецовиця, вул. Шкільна, Мукачівського району Закарпатської області; с. Обава, вул. Шевченка, Мукачівського району Закарпатської області; с. Обава, провул. Дубинський, Мукачівського району Закарпатської області; с. Чабин, вул. Туристська, Мукачівського району Закарпатської області. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1300000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.03.2023 00:00 7) умови оплати: Розрахунки за надані послуги Замовник проводить щомісячно протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (1%) 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Відсутня.
ID закупівлі: e9550820895145beaccd68474109fbbe
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 13 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04350719 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Василь Арендаш |
Телефон: | +380505875700 |
E-mail: | chunadievo@gmail.com |
Місцезнаходження: | 89640, Україна, Закарпатська область,Мукачівський р-н, смт. Чинадійово, вул. Волошина, буд. 41 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Фізична особа-підприємець ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської територіальної громади по розчистці канав та узбіч вулиць комунальної власності (код ДК 021-1815: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з Реєстру платників єдиного податку/ свідоцтва платника єдиного податку - для учасників- платників єдиного податку.(п.4 Додатку 1.1 до тендерної документації) Учасником у складі тендерної пропозиції надаються: - договірна ціна, кошторис (калькуляція) +на виконання послуг із додатками. (додаток 2 до тендерної документації) Однак подана тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.