Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
ID закупівлі: c2f2b65401a74ad3829f0bc3459afd06
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 299 775,14 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37485490 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самойленко Євгенія Юріівна |
Телефон: | 380442423706 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Учасником надано копію паспорту уповноваженої особи на підписання пропозиції та договору за результатами закупівлі не в повному обсязі, що невідповідає п.п. 1.5. п 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлені документи відповідно до п.п. 1.5. п 1 розділу 3 тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Учасником надано довідку про наявність працівників, що будуть залучені до виконання договору, в якій не міститься інформації про наявність стропальників, що не відповідає п.п. 2.1. п.2 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлені документи (довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації; копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, та/або накази про прийняття на роботу таких осіб, та/або ЦПД, та/або трудові угоди; копії завірених Учасником документів, які підтверджують, що працівники пройшли відповідні навчання та отримали необхідний рівень кваліфікації та дозводи (у т.ч. допуски до робіт з підвищеною небезпекою) відповідно до п.п. 2.1. п.2 Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Учасником завірені копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: штатний розпис, копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, та/або накази про прийняття на роботу таких осіб, та/або ЦПД, та/або трудові угоди, що не відповідає п.п. 2.1. п.2 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: штатний розпис, копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, та/або накази про прийняття на роботу таких осіб, та/або ЦПД, та/або трудові угоди відповідно до п.п. 2.1. п.2 Додатку № 2 до тендерної документації. 4. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: В складі пропозиції Учасника відсутня інформація (документи), яка (які) підтверджує відповідні категорії водіїв, що не відповідає п.п. 2.1. п.2 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію (документи), яка (які) підтверджує відповідні категорії водіїв відповідно до п.п. 2.1. п.2 Додатку № 2 до тендерної документації. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: В складі пропозиції Учасника надано копію акту звіряння взаємних розрахунків між Учасником та контрагентом за аналогічним договором без підписів та печаток Сторін, що не відповідає п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію акту звіряння взаємних розрахунків між Учасником та контрагентом за аналогічним договором оформлений у відповідності до закону про бухгалтерський облік відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. 6. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: В складі пропозиції Учасника містяться документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів, які суперечать один одному: так Учасником надано копію договору та акту звіряння (без підписів та печаток Сторін) на суму – 2 454 979,78 грн., а згідно актів наданих послуг ця сума становить 2 039 579,96 грн., що не дає змоги перевірити факт ПОВНОГО виконання аналогічного договору, що не відповідає п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документами що свідчать про ПОВНЕ виконання послуг (акти звірки із Замовниками, акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору) відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновленої інформації та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.