Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 1ff7946f0d5c4ae5971e708cbc591d62
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 484 590,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04052548 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бодня Альона Федорівна |
Телефон: | 0564948012 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50026, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Замовником під час розгляду документів, які були завантажені Учасником ФОП Кандибайло Олександром Юрійовичем в електронну систему закупівель (prozorro.gov), було виявлено невідповідність в документах, а саме: калькуляція вартості послуги: «Обробка ґрунту (піску) за допомогою мотоблоку з фрезою» не відповідає вартості даної послуги, яка зазначена в додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • 2.1. Додаток 3 «СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати калькуляцію вартості кожної послуги. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен привести у відповідність калькуляцію вартості послуги: «Обробка ґрунту (піску) за допомогою мотоблоку з фрезою».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.