Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг надання послуги: Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2240
ID закупівлі: 26e7193ac7004229a7a95cd0b7d368f7
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04056109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оліярник-Павленко Ірина Іванівна |
Телефон: | 380322546212 |
E-mail: | lychakivskara94@ukr.net |
Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вул. К.Левицького, 67 |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «(UA-2023-01-30-016224-a)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Виявлені невідповідності: 1.Учасник Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" в складі пропозиції надав довідку «загальні відомості про учасника» від 06.02.2023 № 65 у якій відсутня інформація про телефон, факс, що передбачена пунктом 2 довідки (п.4 Додатку 4 до ТД на закупівлю послуг). 2.Учасник в складі пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав договір від 03.03.2022 №4/33-74 на суму 197409,55 грн з ПДВ. Акти виконаних робіт до укладеного аналогічного Договору надані на суму 78223,28 грн з ПДВ. Оскільки додаткові договори до Договору є невід’ємною частиною Договору, учасник не надав додаткові договори №1 від 26.10.22 та №2 від 21.12.22. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до ТД на закупівлю послуг Додаток 2 до ТД на закупівлю послуг Перелік інформації та/або документів яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку «загальні відомості про учасника» у відповідності з вимогами п.4 Додатку 4 до ТД на закупівлю послуг 2. Додаткові договори №1 від 26.10.22 та №2 від 21.12.22 до Договору від 03.03.2022 №4/33-74
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.