Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2022, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2022, 01:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-10-2022, 00:00
ID закупівлі: f40213bd34a94b9fa98afdfeea807740
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 501 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 505,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 03328362 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тамара Увіна |
Телефон: | +380312661027 |
E-mail: | ksep2010@ukr.net |
Місцезнаходження: | 88007, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ПРОЕКТНА, будинок 3 |
10 |
Згідно п. 7, Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю робіт для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Згідно п. 11, Розділу 3, Додатку 1 Тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями, Учасник торгів включає інформацію про всі основні елементи закупівлі, які він збирається забезпечити за субпідрядними договорами, з наданням інформації про запропонованих субпідрядників. Згідно документу «29.Довідка про субпідрядника.pdf» Тендерної пропозиції, Учасник планує залучити частково до виконання послуг згідно предмету закупівлі субпідрядника/співвиконавця ТОВ «Зеленгосп-Ужгород». В даній довідці відсутня інформація ПІБ керівника даного субпідрядника та ступінь (відсоток) залучення даного субпідрядника до виконання послуг за предметом закупівлі. Учасник також не вказав інформацію про всі основні елементи закупівлі, які він збирається забезпечити за субпідрядними договорами. Згідно п.40 Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник дійшов висновку, що відсутність даної інформації/документів є невідповідністю в розумінні п.40 Особливостей, а саме помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи наведене вище, керуючись п.40 Особливостей Замовник вважає за потрібне застосувати положення абзацу 1 даного пункту щодо Учасника ФОП Жученко Бориса Валерійовича (код ЄДРПОУ 2642802958), а саме розмістити у строк, не менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відсутність кошторисних призначень
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-03-2023, 00:01
Період оскарження:
з 04-03-2023, 09:53 по 15-03-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-11-2022, 17:26
Період оскарження:
з 29-11-2022, 17:28 по 10-12-2022, 00:00
Документи: