Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2022, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-07-2022, 00:00
ID закупівлі: 3434686608b6495998c1001513d50598
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 359 596,02 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 797,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03356163 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Сумішен |
Телефон: | +380689866808 |
E-mail: | mega-vig@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 1 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до вимог тендерної документації по закупівлі за предметом «Послуги із благоустрою населених пунктів: утримання зелених насаджень – видалення аварійних дерев на території ХМТГ» (код ДК 021-2015 - 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), а саме: в пункті 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установленні ст. 17 Закону, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації ( наявність категорії у водіїв), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В складі пропозиції Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг №484 від 19.07.2022 року, але без зазначення водіїв та наявності категорій у водіїв. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо завантажити довідку, складена у довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації ( наявність категорії у водіїв), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до вимог тендерної документації по закупівлі за предметом «Послуги із благоустрою населених пунктів: утримання зелених насаджень – видалення аварійних дерев на території ХМТГ» (код ДК 021-2015 - 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), а саме: в пункті 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Всі документи, які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам та відсутності підстав для відмови в участі у торгах повинні бути датовані не раніше дати оголошення торгів». В складі пропозиції Учасником надано лист-відгук № 365 від 10.04.2020 року, лист-відгук № 11 від 12.01.2022 року, лист-відгук № 25 від 21.04.2021, лист-відгук № 886/02-6 від 13.05.2020 року, але датою оголошення відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-07-06-002409-a) є дата 06.07.2022 року. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо завантажити листи-відгуки, що датований не раніше дати оголошення відкритих торгів за предметом «Послуги із благоустрою населених пунктів: утримання зелених насаджень – видалення аварійних дерев на території ХМТГ».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.