Закупівлю оголошено - 29-07-2025, 13:21. Дата останніх змін - 25-08-2025, 11:21

Запасні та витратні матеріали до бензомоторної техніки STIHL

Запасні та витратні матеріали до бензомоторної техніки STIHL... Державна закупівля - UA-2025-07-29-005859-a Запасні та витратні матеріали до бензомоторної техніки STIHL від замовника Комунальне підприємство "Лісопаркове господарство "Конча-Заспа" від 7/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-29-005859-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-29-005720-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-07-2025, 13:21
по 05-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-08-2025, 00:00
по 08-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-08-2025, 15:54
по 08-08-2025, 16:17

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
96925.52
96 925,52 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:969,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне підприємство "Лісопаркове господарство "Конча-Заспа"
ЄДРПОУ:03359747 Досьє YouControl
Контактна особа:Безик Віктор Петрович
Телефон:380442591859
E-mail:koncha.zaspa@gmail.com
Місцезнаходження:
03028, Україна, Київська область,Київ, ПРОВУЛОК ТИХВІНСЬКИЙ, будинок 1
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Запасні та витратні матеріали ...
96 925,52 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-08-2025, 15:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

19 найменувань, 226 шт. згідно додатку 3 Оголошення – Технічні вимоги

226
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
16820000-9
Частини для лісогосподарської техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТЕХНОДІМ-К"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-08-2025 по 22-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, бульвар Вигурівський 5 кв 179, 02232, Ілюк Наталія
Остаточна пропозиція:
96 898,98 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
96 898,98 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-08-2025, 14:30

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-08-25, 13:18:55
24

Відповідно до п.3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25, Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Відповідно до вимог оголошення закупівлі, документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. У складі Вашої пропозиції виявлені наступні невідповідності: - Наказ №1 від 11.01.2019 р. про приступання до виконання обов'язків директора Іллюк Н.В. та Витяг з реєстру платників ПДВ не підписаний КЕП*УЕП уповноваженого представника Учасника та/або не містить завірення підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). - пропозиція містить і скановані, і електронні документи, КЕП/УЕП накладений Учасником на пропозицію лише в цілому, на кожен електронний документ окремо КЕП/УЕП Учасником не накладений. - Цінова пропозиція Учасника та підтвердження Технічних вимог закупівлі надані не на фірмовому бланку Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-08-25, 13:18:55
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-29-005859-a-b1
Номер договору:
01/22-08/25
Дата підписання договору:
22-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 22-08-2025 по 31-12-2025
96 898,98 UAH
Ціна договору
80 749,15 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "УКРІНСТРУМЕНТСЕРВІС-К"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-08-2025 по 16-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА будинок 3, 09100, Батрак Євгеній
Остаточна пропозиція:
88 278 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
88 278 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-08-25, 15:37:22
24

Відповідно до п.3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25, Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У складі Вашої пропозиції виявлені наступні невідповідності: - пропозиція містить і скановані, і електронні документи, КЕП/УЕП накладений Учасником на пропозицію лише в цілому, на кожен електронний документ окремо КЕП/УЕП Учасником не накладений. - Відсутній гарантійний лист Учасника у довільній формі про те, що учасник: - не є громадянином російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефеціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є російська федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин російської федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-08-25, 15:37:22

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "УКРІНСТРУМЕНТСЕРВІС-К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
88 278 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
88 278 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-08-2025, 12:15:06
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕХНОДІМ-К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
96 898,98 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
96 898,98 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 17:56:34
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-07-2025, 12:26:10
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 12:29:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 11:13:36
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 11:13:36
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 11:13:36
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 11:13:36
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ