Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 509 478 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 547,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 20444745 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Траньович Роман Михайлович |
| Телефон: | 380500177173, 380312631344 |
| E-mail: | roma.tranovych@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, вул. Підградська, будинок 33 |
2 |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО -ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОЬБЛАСНОЇ РАДИ КЗ «СДЮСШОР з футболу» Закарпатської обласної ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 31.07.2025 р. м. Ужгород №54/1 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Лоскій Володимир Дмитрович (ідн. номер – 2145705333) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)» за ДК 021:2015: 16160000-4 – Садова техніка різна – (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-22-012198-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до п.1 Додатку 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за процедурою відкриті торги з особливостями Учасник повинен був надати/підтвердити: Довідка за формою, яка наведена в Додатку 1.1 Аналогічним вважається договір: Договір про надання послуги, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері та виконаний повністю. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) актів здачі-приймання наданих послуг по договору(ах), якими підтверджується повне виконання договору (договорів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; сканкопiєю(ями) листа-відгуку від контрагента(ів) за договором. 1. На виконання даної вимоги учасником ФОП Лоскій Володимир Дмитрович (ідн. номер – 2145705333) була надано довідка, яка не відповідає довідці за формою яка наведена в Додатку 1.1. 2. Відповідно до до пп.2 п.3 Додатку 1 за процедурою відкриті торги з особливостями Учасник повинен був надати/підтвердити: Повноваження щодо укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами (для фізичних осіб-підприємців): копія паспорту (засвідчені належним чином копії всіх сторінок із записом), та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. На виконання даної вимоги ФОП Лоскій Володимир Дмитрович (ідн. номер – 2145705333) було надано копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду без засвідчення належним чином копії всіх сторінок із записом. Замовник просить усунути виявлені недоліки у термін передбачений законом, та надати наступні документи: 1. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2. Копія паспорту (засвідчені належним чином копії всіх сторінок із записом), та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Вказаний перелік не є вичерпним, учасник вправі надавати, будь-які інші документи, які на його думку усуватимуть виявлені недоліки між вимогами тендерної документації та його пропозиції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний фахівець/юрисконсульт уповноважена особа Роман ТРАНЬОВИЧ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.