Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
Запчастини для засобів малої механізації (Частини для лісогосподарської техніки код 16820000-9 за ДК 021:2015)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 314 134,79 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 715 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 04589645 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ворона Валентина Валентинівна |
| Телефон: | 380443373501, 380976188841 |
| E-mail: | voronavalentyna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02232, Україна, м. Київ,вулиця Електротехнічна, будинок 26 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відповідно до п. 2 Додатку 7 до тендерної документації - гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням зазначеним в Додатку №2 (Додаток 1). Учасником надано Лист – згоду №8 від 22.04.2025 натомість гарантійного листа. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2 Додатку 7; 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням зазначеним в Додатку №2 (Додаток 1).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.