Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44153823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Вовк |
| Телефон: | +380975547660 |
| E-mail: | komisarovadiana@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19901, Україна, Черкаська область,селище Чорнобай, вул. Центральна, будинок 154 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ФОП БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ФОП БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, а саме – Було надано: - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, потрібно додати: дату укладеного договору; - лист-згода з умовами проекту договору, потрібно додати ідентифікатор закупівлі. Потрібно надати: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) • Копія виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) • Документ(-ти), що підтверджують виконання зобов’язань за договором(-ами): Акти прийому-передачі товару, видаткові накладні тощо; ТА/АБО Лист-відгук від Замовника\Покупця про наявність позитивного досвіду у закупівлі у Учасника за договором(-ами). Лист-відгук подається в довільній формі та повинен містити дані: - предмет договору, - номер та дату укладення договору, - найменування та контактні дані контрагента. Лист-відгук має бути підписаний уповноваженою особою Замовника\Покупця та завірений печаткою (у випадку використання печатки Замовником\Покупцем в своїй господарській діяльності та при оформленні документів). Надається у вигляді сканованої копії або в електронному форматі з накладенням електронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи Замовника\Покупця. Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.